NS Dagje Uit-magazine

Zet jouw merk in de spotlight bij enthousiaste reizigers door te adverteren in het NS Dagje Uit-magazine.

© Sabrina Gaudio

Zeven keer per jaar laten we je met ons digitale magazine kennismaken met de mooiste bestemmingen en de leukste activiteiten. Allemaal gemakkelijk bereikbaar per trein. Drie van de zeven edities zijn unieke thema-edities rondom duurzaamheid, inclusiviteit en road & railtrips/brede mobiliteit.

NS Dagje Uit-magazine heeft een aantal vaste rubrieken:

  • Stedentrips in Nederland
  • Stedentrips met NS International
  • Leuke dagjes uit: in de natuur en met kinderen
  • Culturele evenementen

Advertorial NS Dagje Uit-magazine

Breng jouw bestemming, merk of product tot leven met een artikel gecreëerd boordevol inspiratie, tips en/of nieuwtjes. Samengesteld door de NS Dagje Uit-redactie op basis van jouw input en doeleinden. Per editie is er ruimte voor 3 advertorials.

  • Creatives: foto’s en of/video’s
  • Op basis van door jou aangeleverde content of op maat gemaakt door het NS Dagje Uitredactieteam en/of onze fotografen/filmmakers.

Spotlight NS Dagje Uit-magazine

Elke editie krijgen een select aantal adverteerders de mogelijkheid tentoonstellingen en andere culturele evenementen in de schijnwerpers te zetten via de ‘Spotlights’ rubriek. Deze Spotlights worden gepromoot via een dedicated pagina in het magazine, zodat traffic en bereik haarscherp kunnen worden gemeten. Per editie is er ruimte voor 5 spotlights.

Circa 100.000 lezers per editie

Circa 10.400.000 impressies per jaar

Circa 1.300.000 lezers

"Adverteren in het NS Dagje Uit-magazine is de ideale manier om de reislustige dagje uit-liefhebber te inspireren.''

Tarieven
NS Advertising

Creëer je eigen unieke 360 graden awareness campagne en bereik miljoenen reizigers voor, tijdens en na hun reis.
© Sabrina Gaudio