Treinschermen

Breng je merk onder de aandacht en transformeer reistijd tot een inspirerende ervaring.

© Bjorn Snelders

Op een gemiddelde werkdag stappen maar liefst 1,1 miljoen reizigers in de trein. Terwijl de trein hen van A naar B brengt, voorzien digitale schermen (On Board Information schermen) in de coupés hen van actuele informatie. Bijvoorbeeld over het verloop van de reis en over werkzaamheden aan het spoor. Als adverteerder zichtbaar zijn op deze schermen, die het hele land doorreizen? Dat kan.

Kies zelf de beste beschikbare positie

Schermen in intercity-treinen

  • Advertenties kunnen stills of video’s zijn
  • Je advertentie duurt 10 seconden
  • Vertoning: 1x per +/- 5 minuten
  • Beeldverhouding: 1280×800 pixels
  • Wekelijks bereik: 4.900.000

Schermen in sprinter-treinen

  • Advertenties kunnen uitsluitend stills zijn
  • Je advertentie duurt 8-10 seconden
  • Vertoning: 1x per +/- 4 minuten
  • Beeldverhouding: 1366×768 pixels
  • Wekelijks bereik: 2.800.000

Circa 340.000.000

treinreizen per jaar

Circa 4.000.000

wekelijkse bereik in Intercity’s

circa 2.500.000

wekelijks bereik in Sprinters

Voorbeeld: Intercity Treinschermen

De bovenstaande video is een demo en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

"Jouw boodschap, onderweg naar miljoenen reizigers."

Tarieven
NS Advertising

Heb je interesse om te adverteren op de schermen in de trein en ben je benieuwd naar de prijzen?

© Sabrina Gaudio